Caracteristici distinctive care deosebesc parfumurile neconventionale de cele populare

Parfumul este unul dintre acele accesorii pe care nu trebuie sa le trecem cu vederea, atat in ​​look-ul nostru zilnic, cat si la ocazii speciale, iar acest lucru a fost clarificat de multe vedete. De obicei, avem un parfum, sa zicem, mai util, fresh, de uz zilnic care ne permite sa fim confortabili si care ne ofera o imagine moderna si casual. Altfel este acea aroma pe care o alegem pentru situatii mai inedite, in care dorim sa lasam o amprenta de nesters.

Nu este nimic nou faptul ca fiecare dintre noi are o aroma preferata si un parfum preferat. In general, majoritatea oamenilor ajung sa consume aceleasi parfumuri, dar exista o minoritate care opteaza pentru arome speciale si de lunga durata despre care aproape nimeni nu stie. Astazi va lasam o lista cu 10 parfumuri pe care foarte putini oameni le poarta si care sunt foarte speciale.

Se spune ca fiecare persoana miroase a ceva diferit si ca de fapt este bine pentru ca ne face unici. In ciuda mirosului natural, parfumurile exista pentru a completa aspectul nostru zilnic si pentru a ne defini personalitatea si starea de spirit . Din acest motiv, exista persoane care au nevoie de cateva picaturi dintr-un parfum special sau putin cunoscut cu care se simt puternic identificati.

Asa cum Marilyn Monroe nu s-ar culca fara Chanel No. 5, multi oameni trebuie sa gaseasca acel parfum diferit si special cu care se simt identificati. In general, sunt parfumuri pe care foarte putini oameni le poarta si de obicei nu sunt foarte cunoscute, iar notele lor sunt de obicei de lunga durata si deosebite. Unele vedete si Royals au marturisit si ele, cu anumite ocazii, care sunt parfumurile lor preferate. De exemplu, se stie ca Printesa de Wales,  Kate Middleton, s-a casatorit purtand parfumul White Gardenia Petals de la Illuminum; sau ca  Meghan Markle numara Wild Bluebell, de Jo Malone, printre parfumurile ei preferate. Ambele variante sunt arome rare si foarte speciale. 

Parfumuri pentru minoritati

Sunt asa-numitele „ parfumuri de nisa ”, care sunt creatii cu materii prime rafinate si un proces de fabricatie sofisticat sau artizanal, destinat unui public mai exclusivist. „Aceste produse nu se tem de combinatii de esente indraznete si neconventionale si sunt frecvent propuneri de creatie artistica cu o mare complexitate aromatica. Prezentarea lor, mereu sofisticata, isi propune sa reziste in timp, osciland intre minimalism si ostentatie. Datorita rafinamentului lor, ele de obicei. sunt productii limitate care sunt oferite intr-un numar foarte mic de puncte de vanzare prin sfaturi selecte si profesionale. Acestia refuza sa aiba gen, sau se considera „peste genuri”, spun expertii de la The Perfume Academy.

Exemple bune de parfumuri de nisa sunt: ​​Angels’ Share de Kilian Paris, Bubble Bath de Maison Margiela, Fig & Lotus Flower de Jo Malone sau The Favorite de Penhaligon’s.

Indicii ca te uiti la un parfum necunoscut

Parfumurile neconventionale si speciale au adesea caracteristici distinctive care le deosebesc de parfumurile mai populare. Rezuma cateva caracteristici comune:

  1. parfumuri unice. Parfumurile putin cunoscute au adesea parfumuri neobisnuite sau neasteptate, care nu se gasesc in parfumurile mai populare.
  2. Combinatii rare de ingrediente. Unele parfumuri putin cunoscute pot avea combinatii de ingrediente neobisnuite care pot crea mirosuri unice si surprinzatoare.
  3. Concentrati-va pe calitate si maiestrie. Aceste parfumuri se concentreaza de obicei pe calitatea si maiestria productiei, mai degraba decat pe o serie de parfumuri comerciale.
  4. distributie limitata. Tirajele limitate le fac exclusiviste si greu de gasit.
  5. Parfumurile putin cunoscute sunt de obicei unice, exclusive si ofera o experienta senzoriala diferita de parfumurile mai populare.
  6. Parfumurile de nisa nu ne tenteaza prin reclame la televizor si nici nu ne striga numele din vitrinele magazinelor de parfumuri.
  7. Ambalajul este de obicei minimalist, dar foarte elegant. Sunt de obicei recipiente considerate bijuterii pentru rafinamentul si bunul gust.

Acestea sunt valorile unui parfum de nisa sau semnatura

  • Parfumurile de autor sunt parfumuri in care se ascunde un caracter unic: autorul sau, nasul sau, si ii transmite toata creativitatea si fantezia intr-un parfum rafinat.
  • Autorul mentionat are libertate de creatie (nu este supus impunerii comerciale a unui brand din cauza intereselor sau modei), iar printr-un amestec exceptional de arome spune o poveste care, fara indoiala, va face sa se indragosteasca cele mai exigente, sofisticate si sensibile nasuri. .
  • Fiecare compozitie este ceva personal si foarte original, motiv pentru care aceste parfumuri semnatura sunt concepute pentru a transmite emotii, a trezi amintiri si a te transporta in locuri magice.
  • Preparatul sau este realizat din uleiuri esentiale naturale de calitate superioara, cu origini intotdeauna deosebite.
  • De obicei, ingredientele lor sunt alese manual si cultivate la scara mica. Aceste ingrediente se caracterizeaza prin calitatea si intensitatea suprema a aromei lor.
  • Brandurile de nisa nu ies de obicei in cautarea clientului, ele se adreseaza persoanelor pasionate de lumea parfumurilor, care vor depune acel efort pentru a le investiga si a le gasi.