Ce inseamna sa-ti creezi propria linie de parfumuri?

Ce va diferentiaza parfumul de restul? Raspunsul la aceasta intrebare este ce va face marca dvs. de parfum de succes. Procesul de a incepe propria ta linie de parfumuri poate fi coplesitor. Costul este adesea un factor major in decizia cuiva, dar nu trebuie sa fie o bariera pentru antreprenorii cu cunostintele potrivite. Acest articol va va ghida spre a incepe propria linie de parfumuri, inclusiv costul, gasirea clientilor si a bazei de consumatori tinta, gasirea unui producator de incredere si comercializarea produsului.

Piata globala a parfumurilor este de asteptat sa inregistreze o rata de crestere anuala compusa de 3,9% din 2019 pana in 2025, pentru a ajunge la 40,91 miliarde USD pana in 2025. Cu mult mai multi oameni care creeaza parfumuri pentru a satisface cererea pietei, trebuie sa-ti defineasca publicul tinta pentru a te diferentia.

Crearea propriei linii de parfumuri inseamna ca aveti control creativ primar asupra fiecarui aspect al acesteia. Acest lucru este in contrast cu parteneriatul cu o casa de parfumuri existenta sau cu licentierea unui produs de la una, ceea ce poate limita aromele si ambalajele disponibile.

Inainte de a putea lansa o linie de parfumuri, trebuie sa va schitati planul de afaceri. Aceasta include stabilirea obiectivelor dvs. de afaceri, organizarea lantului de aprovizionare si a logisticii si gestionarea fluxului de numerar. Ultimul pas este sa va comercializati produsele si sa gasiti modalitati prin care clientii sa cumpere.

Este profitabil sa incepi o linie de parfumuri?

In general, raspunsul este da daca aveti cunostintele si concentrarea potrivite, dar exista multi factori care vor determina cat de profitabil sunteti si care vor fi marjele dvs. de profit.

Luati, de exemplu, costul materiilor prime. Crearea lichidului de parfum propriu-zis poate fi foarte ieftina si poate fi vanduta la o marja extrem de mare. De exemplu, s-ar putea sa te coste doar 7 USD sa faci un parfum care se poate vinde cu 110 USD. Acest tip de marja este aproape nemaiauzit in multe alte industrii. Cu toate acestea, trebuie luate in considerare si alte costuri precum distributia si marketingul.

Pentru a lua o decizie informata cu privire la inceperea unei afaceri cu parfumuri, este important sa intelegeti costurile si beneficiile.

Cat costa sa incepi o linie de parfumuri?

Inceperea unei linii de parfumuri nu este un proces economic. Poate costa oriunde de la 100.000 USD pana la milioane de dolari pentru a incepe o afacere cu parfumuri. Cu cat sunteti dispusi si capabili sa cheltuiti mai multi bani in avans, va determina dimensiunea ciclurilor de productie, ceea ce inseamna o marja de profit mai mare pe sticla vanduta, dar depinde si de tipul de buget pe care il aveti pentru a incepe acest demers.

Un exemplu ar fi acela ca, daca doriti sa produceti 100 de sticle in prima runda (un numar mic), atunci investitia initiala ar trebui sa fie in jur de 15.000 USD – 30.000 USD, in functie de tipul de design al ambalajului utilizat si de alti factori, cum ar fi sticla sau alegerea. de material plastic, etc., in timp ce daca ai vrea 500 de sticle la inceput, investitia initiala ar fi in jur de 60.000 USD-90.000 USD.

Marja medie a unei sticle de parfum este intre 300% si 500%. Aceasta inseamna ca, daca vindeti parfumul imbuteliat cu 250 USD pe unitate (exemplu) in momentul productiei si va costa doar 100 USD pentru a face fiecare sticla la pretul de vanzare cu amanuntul cu ambalajul inclus, atunci acum, cand acesta iese la vanzare sau reduceri prin comercianti cu amanuntul, genereaza mai mult volum de vanzari, exista inca o marja de profit considerabila. Dar toate acestea sunt estimari din diferite cercetari pe care le-am accesat, care variaza foarte mult in functie de tipul de plan de afaceri pe care investitorii il cauta, precum si de alti factori, cum ar fi canalele de distributie alese etc.

Investitia initiala poate fi mare, dar odata ce ati gasit o baza de clienti pentru parfumul dvs., va fi mult mai usor sa recuperati costurile initiale si sa obtineti un profit.

Pentru a crea o linie completa de produse, incepeti cu un singur parfum, apoi ganditi-va la alte parfumuri pe care clientii le-ar putea dori daca le place primul parfum. Ganditi-va la ce ati putea oferi ca suplimente sau suplimente alaturi de parfumuri – poate geluri de dus, lotiuni sau lumanari? Cerul este limita.

Elabore un plan de negocios

In primul rand, aveti nevoie de un plan de afaceri fezabil pentru a conecta punctele din afacerea dvs., de la stabilirea prioritatilor pana la gestionarea numerarului si maparea cresterii afacerii dvs. Dincolo de asta, totusi, un plan de afaceri va va ajuta sa va definiti linia de produse. Acestea sunt cateva dintre intrebarile pe care probabil le veti aborda in planul dvs. de afaceri:

– Definiti clientul tinta. Cu cat esti mai specific cui vinzi, cu atat va fi mai usor sa creezi o linie de produse care sa raspunda acestora si nevoilor lor. De exemplu: Vrei un parfum ecologic sau natural? Planul dvs. de afaceri ar trebui sa stabileasca ce tip de produse se potrivesc cel mai bine dorintelor acestui client.

– Cautare furnizori de materii prime. Veti avea nevoie de ingrediente pentru a face parfumuri, adica uleiuri de plante sau de flori, cum ar fi uleiul de lavanda sau uleiul de iasomie; alcooli cum ar fi etanolul (un alcool derivat din cereale); Parfumuri conservatoare care pot preveni dezvoltarea bacteriilor, pastrand in acelasi timp proprietatile aromatice ale oricarui lichid din recipientul sau… pentru a numi cateva dintre aceste ingrediente cheie gasite in parfumuri.

-Gasiti un producator care sa va ajute sa impachetati si sa produceti linia finala de produse. Veti dori sa gasiti producatori din zona dvs. specializati in producerea de parfumuri, astfel incat sa poata avea produsele care se potrivesc cel mai bine nevoilor dvs., cum ar fi ambalaje ecologice sau alte consideratii speciale pentru fabricarea fiecarui tip de parfum (adica pe baza de alcool sau ulei). Este posibil sa aveti nevoie si de echipamente speciale precum pahare, oale, cantare, termometre… de aceea este important sa stiti ce fel de ingrediente sunt necesare atunci cand faceti diferite tipuri de produse cu diferite parfumuri (precum si cantitatea de materii prime). care ar trebui incluse in fiecare dintre ele). sticla versus alta) inainte de a comanda consumabile de la furnizori.

Identificati-va publicul tinta

Pentru a-ti identifica publicul tinta pentru linia ta de parfumuri, trebuie sa stii ce tip de parfumuri prefera. Veti dori sa stiti daca le plac parfumurile usoare sau grele, aromele fructate sau aromele florale. Cunoasterea acestor informatii va ajuta la formarea unui produs care este special adaptat pentru ei si este mai usor si mai rentabil decat incercarea de a proiecta ceva pentru toata lumea.

De asemenea, veti dori sa stiti cat cheltuiesc de obicei pe parfumuri. Acest lucru este important pentru a intelege piata si a va stabili preturile in consecinta, precum si pentru a va face o idee mai buna asupra intervalului de pret care ar putea fi cel mai profitabil pentru dvs.

De asemenea, merita luate in considerare schimbarile de mediu care au avut loc in ultimul an care au dus la schimbari in comportamentul cumparatorului. Cercetarile realizate de firma de cercetare de piata NPD Group arata ca vanzarile de parfumuri au scazut in primul trimestru al anului 2020 cu 13%, comparativ cu primul trimestru din 2019. In acelasi timp, impulsul pentru produsele de parfumare Ingrijirea personala a impulsionat produsele auxiliare de parfum, cum ar fi lumanarile. si difuzoare de casa. Vanzarile medii zilnice de parfumuri online au crescut cu 77%, potrivit datelor Klaviyo, dar acest lucru se datoreaza probabil trecerii de la achizitiile din magazine la comertul electronic.

Desi produsele universale atrag aproape toata lumea, definirea publicului dvs. si crearea unui parfum de semnatura doar pentru ei ofera un sentiment de exclusivitate care va creste cererea si va construi loialitatea marcii.

Dezvoltati o strategie de productie

Pentru inceput, ar trebui sa va familiarizati cu organismele de reglementare nationale si locale care guverneaza productia si distributia de parfumuri in zona dvs. Aceste organisme de conducere determina cat de mult parfum poate fi produs la un moment dat sau ce tip de ingrediente trebuie folosite in timpul procesului de creatie. Regulile variaza de la o tara la alta, asa ca este important ca inainte de a intra pe aceasta piata, sa discutati cu cineva care a trecut deja prin acesti pasi pentru a vedea cum pot diferi de ai dvs.

Fiecare regiune impune si limite la care parfumurile pot intra in granitele sale; Unele tari pot interzice importurile, cu exceptia celor efectuate de companii aprobate de guvern, in timp ce altele permit oricarei companii straine o sansa atata timp cat poate indeplini standardele de reglementare ale tarii.

De exemplu, in SUA, poate fi necesar sa solicitati un permis general de afaceri de la stat, pe langa aplicarea pentru permise de la agentiile locale sau judetene specializate, daca produceti sau vindeti produse cosmetice. Daca aveti un model de afaceri direct catre consumator, se pot aplica si diverse taxe de stat si federale.

Daca operati ca o afacere la domiciliu, poate fi necesar sa obtineti o licenta de afaceri la domiciliu, precum si permise pentru spatiul dvs. de productie. Contactati departamentul de dezvoltare a afacerilor din orasul dvs. pentru mai multe informatii despre reglementari si cerinte.

Cum sa gasesti un producator pentru linia ta de parfumuri?

Producatorul dvs. ar trebui sa fie cineva cu experienta in industrie, care va poate oferi mostre din munca lor pentru a se asigura ca corespunde asteptarilor dumneavoastra. Pentru productia in loturi mici, aceasta poate insemna folosirea unui parfumier artizan; Pentru cantitati mari, veti avea nevoie de o fabrica sau furnizor de materiale. Aceasta decizie influenteaza, de asemenea, tipul de sticle si materialul de ambalare din care puteti alege.

Pentru a va ajuta sa accelerati procesul, am creat ghidul suprem. Gasiti un producator pentru afacerea dvs. de frumusete.

Daca parteneriatul cu o casa de parfumuri existenta nu este posibil din cauza constrangerilor bugetare, luati in considerare angajarea de profesionisti independenti care va pot ajuta in domenii specifice, cum ar fi designul sau productia. Acest lucru va va permite mai multa libertate decat daca ar exista angajati cu norma intreaga, asa ca nu veti avea atat de multe cheltuieli generale, deoarece salariul dvs. ar veni doar din orele contractate, mai degraba decat sa lucrati peste 40 de ore pe saptamana la un tarif stabilit.

Cum gasesti partenerul potrivit pentru a-ti produce linia de parfumuri?

Gasirea unui producator contractual de incredere este un pas important in inceperea propriei linii de parfumuri. Cand cautati producatori, ar trebui sa luati in considerare urmatoarele: reputatia muncii lor anterioare si recenzii de la alti clienti; calitatea serviciilor pe care le ofera clientilor lor; preturi (costurile pot varia in functie de tipul de proces de fabricatie pe care il utilizati); timpul de raspuns (cat timp dureaza producerea produsului).

Atunci cand cautati potentiali candidati, asigurati-va ca nu va uitati doar la raportul calitate-pret, ci si incercati sa gasiti informatii despre cine altcineva au lucrat, precum si orice recenzii lasate de clientii anteriori sau actuali.

Intrucat navigarea in peisajul productiei prin contract este adesea dificila, am creat acest ghid pentru a va oferi cunostintele necesare despre productia prin contract si pentru a va ajuta sa creati si sa mentineti un brand de frumusete infloritor.

Cum sa gasesti un distribuitor pentru linia ta de parfumuri?

Cand ai gasit un producator pentru linia ta de parfumuri, urmatorul pas este sa gasesti distribuitori. Distribuitorii sunt companii care dau acces altor companii pentru a-si vinde produsele in diferite zone geografice sau lanturi de retail. De exemplu, daca fabricati lumanari si doriti sa adaugati parfumuri ca alt produs, un distribuitor international va poate ajuta sa va vindeti produsele la nivel international, in timp ce unul autohton s-ar putea ocupa de distributia in tara in care se afla.

Cand luati in considerare potentialii distribuitori, este important sa ii intreb care este experienta lor cu marcile de frumusete si daca au contacte in magazine care ar putea fi interesate sa-mi detina brandul. Cu cat compania este mai stabilita, cu atat este mai probabil sa va puna in legatura cu acesti oameni sau chiar sa va ofere sfaturi despre cum sa abordati singuri cumparatorii cu amanuntul.

Cateva intrebari utile atunci cand cautati potentiali distribuitori: Care este experienta dumneavoastra cu marcile de frumusete? Aveti persoane de contact in magazine care ar putea fi interesate sa-mi transporte marca? Ce tip de facturare te astepti de la mine? De cate unitati am nevoie pentru a onora comenzile pe luna/an?

Ghidul nostru pentru gasirea unui distribuitor pentru marca dvs. de frumusete va va ghida prin procesul de gasire a partenerului potrivit pentru afacerea dvs.

Urmatorul pas ar fi sa va proiectati eticheta si materialul de ambalare (de obicei, acesta include numele produsului, forma si dimensiunea sticlei, culoarea recipientului) inainte de a finaliza linia de parfumuri cu un ochi pe strategia de marketing. unde iti vei vinde parfumurile? Alegeti dintre magazinele fizice care ofera marci de nisa, precum si lanturi de magazine universale; comerciantii cu amanuntul online, cum ar fi Amazon; buticuri specializate precum Sephora sau Ulta Beauty… sau toate! Odata luate aceste decizii, este timpul sa va inregistrati la casele de parfumuri, astfel incat sa stie cine a creat ce parfum. In cele din urma, revizuiti totul inca o data inainte de a face orice achizitie.

Construirea de brand

Aceasta este partea cea mai buna. Branding-ul este actul de a crea o poveste care evoca un raspuns emotional cu piata tinta. Crearea unei povesti ii va ajuta pe consumatori sa inteleaga parfumul tau si de ce ar trebui sa-l cumpere. Naratiunea marcii dvs. este o parte importanta a designului si dezvoltarii produsului, dar ar trebui sa fie intotdeauna aliniata cu personalitatea dvs.

Veti avea nevoie de mult timp pentru acest pas, deoarece brandingul include totul, de la alegerea culorilor, fonturilor si siglelor (si da, acele logo-uri trebuie sa fie inregistrate), dar merita sa va acordati timp, deoarece acesta este ceea ce va va diferentia de alte marci.. .

Multi proprietari de marci cred ca este suficient sa creezi un site minunat sau sa ai creatii mai bune decat concurentii lor si aceasta este abordarea gresita. Pentru a atrage noi clienti, trebuie sa creati o identitate de brand bine definita si apoi sa utilizati experiente senzoriale bogate pentru a acoperi experientele vizuale, emotionale si fizice.

Un brand remarcabil, unul care este mai bun decat concurenta, este un amestec de experiente cheie tangibile sau intangibile de fiecare data cand clientul interactioneaza cu acesta. Prin urmare, pe langa imaginea si materiile prime utilizate pentru a crea un produs, trebuie acordata atentie si gandire fiecarui punct de contact al marcii, de la echipa de service clienti pana la reprezentantii de vanzari.

Dezvoltarea unei strategii de marketing castigatoare

Lansarea cu succes a unui produs este o realizare uimitoare, deoarece necesita mult timp si investitii. Cu toate acestea, singura modalitate de a castiga bani din proiectul tau este daca ii poti convinge pe altii sa-ti cumpere creatia.

Marketingul si vanzarea produselor dvs. de infrumusetare pot fi una dintre cele mai descurajante parti ale inceperii unei linii de parfumuri. S-ar putea sa va placa formularea mai mult decat va place marketingul. Cu toate acestea, fiecare brand de frumusete are nevoie de o strategie de marketing pentru a creste. Nu mai este suficient sa vinzi fata in fata sau doar prin retail fizic. Daca doriti ca marca dvs. de parfum sa aiba succes, va trebui sa integrati marketingul in centrul afacerii dvs.

Pentru a lansa un brand de parfum de succes, trebuie sa luati in considerare cativa factori. Iata 7 sfaturi pe care le-am invatat in timp ce am vorbit cu lideri din industrie, care va pot ajuta produsul sa aiba succes.

Ambalaj atractiv al produsului

Unul dintre cei mai importanti pasi in inceperea unei linii de parfumuri este dezvoltarea design-urilor de ambalaj. Nu este vorba doar de a-l face frumos, ci si de a transmite mesajul potrivit consumatorilor ca esti un brand serios. De exemplu, daca doriti ca oamenii sa stie ca pot avea incredere in ceea ce cumpara, deoarece vine cu ingrediente de calitate si standarde de siguranta, includeti acele detalii pe partea de jos a tuturor sticlelor sau cutiilor. Daca doriti ca clientii sa simta ca achizitia lor a meritat fiecare banut atunci cand fac cumparaturi la afacerea dvs., asigurati-va ca nu exista ambalaje de plastic ieftine in jurul produselor.

Distribuiti flacoanele de proba

Cand vrei sa lansezi un nou parfum, primul pas este sa-i atragi pe oameni. Acest lucru se poate face prin gura in gura, oferind mostre la mall si chiar oferind mostre bonus cu achizitiile dvs. Oferirea de mostre gratuite de parfum ii ajuta pe clientii tai sa-si aminteasca si sa-ti impartaseasca parfumul cu altii. Le puteti face sub forma de capsule mici, hartie si brosuri „zgariati si adulmecati”.

Profita de retelele sociale

Retelele sociale sunt o modalitate excelenta de a ajunge la oameni si de a le spune despre noul tau parfum. Puteti folosi retelele sociale ca o strategie de marketing ieftina pentru a raspandi cuvantul si a creste vanzarile. Un lucru pe care ar trebui sa-l faceti atunci cand utilizati retelele sociale in scopuri de marketing este sa va asigurati ca tot continutul dvs. de pe acele site-uri este relevant, oportun, informativ, prietenos, distractiv sau chiar amuzant. Asigurati-va ca postati regulat pe Facebook, Twitter si Instagram. Cand utilizati retelele sociale in scopuri de marketing, asigurati-va ca utilizati hashtag-uri pentru a ajunge la cat mai multi oameni cu postarile dvs. Hashtag-urile includ: #parfum sau #parfumuri, astfel incat ceilalti sa le poata gasi mai usor cautand acele cuvinte online.

Utilice el marketing de influencers

Vei fi surprins de cat de multa influenta pot avea unii influenceri online. Bloggerii, vloggerii, recenzentii de produse si cei care influenteaza retelele sociale au un numar mare de urmaritori si au puterea de a influenta opinia publica. Puteti contacta persoanele de influenta pe care publicul tinta ii urmeaza pentru a scrie recenzii despre produsele dvs. Recenziile pot fi platite sau le puteti trimite mostre gratuite ale parfumurilor dvs., astfel incat sa le poata incerca si sa vorbeasca despre ele pe platforma lor.

Creati o strategie de retail

Este important sa stii cum iti vei vinde produsele inainte de a incepe. Veti vinde prin site-ul dvs. web? Veti vinde magazinelor universale sau comerciantilor independenti de ultima generatie? Sau vei distribui prin canale precum saloanele? Un canal popular in climatul actual ar putea fi pietele online precum Amazon, unde oamenii pot comanda direct.

Este o greseala sa crezi ca marca ta de parfum poate fi vanduta oricui oriunde. Aceasta inseamna ca va trebui sa decideti care canale de vanzare cu amanuntul functioneaza cel mai bine pentru produsul dvs. si daca doriti sau nu ca acesta sa fie vandut direct prin comerciantii cu amanuntul.

Colaborati cu artistii

Lucrul cu alti artisti este benefic pentru toata lumea. Va permite dvs. si artistilor cu care colaborati sa ajungeti la mai multe perspective. De exemplu, lucreaza cu alti parfumieri pentru a gazdui un eveniment la care participa publicul tau si al lor, iar ambele parti vor putea ajunge la mai multi clienti potentiali. Va trebui sa aveti o relatie stransa cu artistul si echipa sa de management, precum si sa intelegeti cum functioneaza marketingul parfumurilor, astfel incat ambele parti sa beneficieze de un parteneriat.

Organizati o petrecere de lansare a parfumului?

Daca sunteti in cautarea unor tehnici de marketing mai practice, care sa-i faca pe oameni sa vorbeasca despre petrecerea dvs. de lansare, luati in considerare organizarea unui eveniment exclusiv cu mostre gratuite sau reduceri doar pentru participanti. Acest lucru functioneaza deosebit de bine daca sunt prezenti influenti care pot fi de asteptat sa posteze despre experienta lor pe retelele sociale, astfel incat sa ajunga si la toti adeptii lor; Acest lucru ar putea functiona grozav pentru a raspandi stiri femeilor tinere care poate nu stiu nimic despre parfumuri, dar ar putea participa pentru ca suna distractiv! Dar retineti ca va trebui sa aveti suficient produs la indemana pentru eveniment, astfel incat oamenii sa nu plece dezamagiti.

Intr-o industrie la fel de volubila precum parfumurile, este important sa construiti un sant in jurul afacerii dvs. Cel mai bun mod de a face acest lucru este prin inovare si evolutie constanta. Nu te poti odihni pe lauri, indiferent de succesul ultimului tau parfum. Va trebui sa fiti la curent cu cele mai recente tendinte de pe piata parfumurilor si sa va adaptati linia pentru a reflecta noile mode. Daca reactionezi rapid la aceste schimbari, poti astepta cu nerabdare o cariera lunga si fructuoasa ca antreprenor de parfumuri.