Good Girl parfum pentru femei – Carolina Herrera

Good Girl parfum este inspirat de viziunea unica a Carolinei Herrera asupra dualitatii femeii moderne: indrazneata si sexy, eleganta si enigmatica, buna si rea. Impingand si trecand pentru totdeauna limita, misterioasa senzualitate a Good Girl il face un parfum modern, dar sofisticat.

Parfumul Good Girl de la Carolina Herrera este atat sexy, cat si feminin. Lansat in 2016, Good Girl parfum se mandreste cu o flora de tuberoza si iasomie impunatoare, combinata cu fasole tonka prajita, un parfum care imbina note de vanilie, scortisoara, migdale si cuisoare. Notele de cafea si cacao adauga bogatie si profunzime, care demonstreaza in continuare dualitatea dintre fata buna si cea rea.

Calitatile dulci si atragatoare ale iasomiei confera parfumului Good Girl Carolina Herrera stralucire si feminitate. Partea mai intunecata a Good Girl este creata cu cacao bogat parfumata si tonka imbatatoare. Migdalele si cafeaua ii aduc lui Good Girl vibratia imediata. Tuberoza, extrasa intr-un mod nou care creeaza o delicatesa bogata este wild card-ul parfumului, aducand fluiditate si feminitate. Good Girl parfum exemplifica eleganta si spiritul fara efort al Casei Herrera. Parfumul suprem de femme fatale cu iasomie senzuala si tonka seducatoare. “Este atat de bine sa fii rau.”

Note de parfum:

Top – iasomie sambac, cristal de tuberoza
Mijloc – migdale de catifea
Baza – boabe de tonka, cacao, cafea

Tocurile sunt simbolul suprem al puterii, aprinzand pasiunile cu senzualitatea lor extrema. Completand acel aspect „femme fatale”, sticla Good Girl parfum sfideaza legile atractiei pamantesti, combinand estetica haute couture cu expertiza tehnica. Daca ii dai unei fete pantoful potrivit, ea poate cuceri lumea.

Dualitatea complexa a feminitatii moderne este surprinsa in acest parfum feminin sofisticat, dar cu mai multe fatete. Dezvaluie-ti partea buna – sau cea proasta – cu fateta luminoasa a tuberozei si iasomia Sambac de cea mai buna calitate, in contrast cu notele periculoase de dependenta ale boabelor tonka prajite si cacao.

Puternica, jucausa si o doamna la limita, Good Girl nu se teme niciodata sa fie ea insasi, provocand asteptarile tuturor celor pe care ii intalneste. Sensualitatea ei magnetica ii captiveaza pe barbati si femei deopotriva, intrucat stie exact unde si cand sa-si dezvaluie adevaratul sine; bine si rau.

A fost parfumul cel mai bine vandut in mai multe tari timp de trei luni consecutive. Lansarea este, de asemenea, cea mai mare de acest gen [sic] pentru Statele Unite in ultimii 20 de ani. Proiectia initiala de vanzari a parfumului a fost spulberata, corectata acum pentru a reflecta aproximativ 200 de milioane de dolari in primul sau an.

Nu este clar daca succesul se datoreaza ambalajului atipic al parfumului (este gazduit intr-o sticla stiletto care se clatina); o campanie de marketing si publicitate mai rara decat de obicei, cu o linie de etichete „Este atat de bine sa fii rau”; sucul in sine (iasomia este un acord cheie, ca multe dintre parfumurile casei care au venit inainte), sau o combinatie a celor trei – dar functioneaza.

Cum miroase?

Dupa cum se poate astepta de la acest parfum, se deschide cu o explozie fructata de distractie, dar nu este un cocktail exotic si nici nu este un dulce gumos bolnav. Nu, dulceata si fructul provin de fapt dintr-un loc destul de neasteptat: migdale. Acest lucru ofera Good Girl o deschidere subversiva, proaspata si verde, pe de o parte, dar fructata si calda, pe de alta parte. Cimenteaza parfumul ca pe ceva care prezinta idei familiare cu o intorsatura neobisnuita, sugerand ca eticheta Good Girl oarfum poate fi inselatoare inselatoare.

Inima este alcatuita din flori de iasomie si tuberoza care se joaca impreuna in perfecta armonie. Iasomia accentueaza fatetele mai verzi ale deschiderii, intinzand acea prospetime verde prin miezul parfumului. Tuberoza, cunoscuta pentru hedonismul sau narcotic, este jucausa in Good Girl parfum. Are un indiciu de dulceata cu guma cu care tuberoza este atat de renumita, dar, in cea mai mare parte, danseaza cu efervescenta si usurinta, creand un sentiment de flori albe diluate la un nivel gustativ. Este foarte distractiv.

Carolina Herrera si-a deschis aclamata casa de moda americana in New York in 1980. Marca ei iconica este bine cunoscuta si bine stabilita in industria modei de lux. Linia ei de moda a fost purtata de numeroase vedete si persoane notabile, inclusiv regalitatea si sotiile presedintelui. Ea isi proiecteaza parfumurile de semnatura chic din 1988. Toate produsele sunt marci originale, autentice. 

Deci asta este sticla, dar ce este parfumul si se ridica la inaltimea naturii indraznete a flaconului? Good Girl este descris ca un parfum „nascut din contradictii” care vorbeste despre dualitatea femeii moderne. Din punct de vedere olfactiv, contrasteaza lumina si intunericul cu notele florale luminoase juxtapuse de intunericul gurmand al cafelei si al ciocolatei.

Vezi si alte parfumuri Carolina Herrera